piątek, 9 marca 2012

hej!



Hej! Powyższe zdjęcie znalazłam na loveit.pl :) Tam zawsze są jakieś perełki! A tak w ogóle..
Aj... Nie lubię spać 4/5 godzin... I nie potrzebnie. Miała być kartkówka z historii ale było zaledwie 18os. / 31.. Nie mogę w to uwierzyć że jestem już jedną nogą w klasie maturalnej. Kończy się dzieciństwo, w tym roku skończę 18 lat.. Ej, ja nie chce chyba.. Dobrze jest jak jest. Buu. Chciałabym spełnić swoje cele i marzenia. Czekają mnie ciężkie wakacje-całe 2 miesiące 'harówy kelnerskiej' w Holandii i jeszcze na dodatek przygotowania do matury z WOSu i historii... O M G... 

Jakie macie plany na wakacje?

6 komentarzy:

  1. w Holandii ? znasz j.nidrlandzki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee.... Angielski :) Holendrzy szybko uciekają z tej pracy, dla nich zarobki są za niskie, ale dla mnie w przeliczeniu euro na złotówki jest dobrze:) Wszystko jeszcze możliwe, może się naucze, znam na razie podstawowe zwroty

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zamierzam iść do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no drogie, ale piękne. a niestety w zwykłym butiku takich nie znajdę :(

    ____

    zapraszam do siebie jak najczęściej - look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń